Česká asociace franchisingu (ČAF) vyhlásila vítěze 8. ročníku soutěže Franchisa roku, stal se jím franchisingový koncept OK POINT. Soutěž Franchisa roku již tradičně uděluje ceny v několika kategoriích, a snaží se tak upozornit nejen na úspěšné firmy, ale také na franchising jako efektivní formu podnikání.
Absolutním vítězem Franchisa roku se stal koncept OK POINT zřizovaný společností Broker Consulting. „Být absolutním vítězem v prestižní soutěži je pro nás mimořádnou ctí a odměnou za naši práci a zároveň velkou motivací do budoucna. Poděkování patří našim franchisantům a celému týmu podpory, stejně tak nejvyššímu vedení Broker Consulting za důvěru, kterou jsme od nich před 9 lety dostali,” říká k ocenění Radim Štantejský, projektový manažer projektu OK POINT.
V čem je OK POINT inovativní?
OK POINT je obchodním místem, které efektivně propojuje nabídku finančních, realitních a bankovních služeb. Díky tomu šetří klienti čas i peníze, protože nemusí zvlášť navštěvovat banku, pojišťovnu či realitní kancelář, vše totiž komfortně vyřídí na jednom místě. Navíc je každá pobočka OK POINTu vybavená moderními technologiemi a většina také vkladovým bankomatem s provozem 24 hodin 7 dní v týdnu.
Cenu veřejnosti získal NATURHOUSE
Franchisingový koncept NATURHOUSE převzal cenu veřejnosti. Majitel master licence NATURHOUSE pro Česko a Slovensko Jan Gonda, prezident České asociace franchisingu, pak převzal cenu za rozvoj a podporu franchisingu.
„Od prvního dne založení NATURHOUSE v ČR i SR je naším posláním poskytovat výjimečné služby, kvalitní produkty a nezapomenutelné příběhy každému, kdo projde našimi dveřmi. Přibližně po 5 letech práce na trhu a členství v asociaci jsem byl zvolen na základě výsledků práce a šíření franchisingu pomocí systému NATURHOUSE prezidentem ČAF. Podporujeme vzdělání a povědomí o franchisingu. Ocenění za dlouhodobou spolupráci je tak výrazným potvrzením, že se nám celých 15 let tyto cíle daří plnit. Pro mě osobně je to vyznamenání, kterého si nesmírně vážím a zavazuje mě k další práci na poli českého franchisingu,“ uvádí Jan Godla.
Za konceptem NATURHOUSE stojí roky praxe
Tajemství úspěchu léty prověřené metody NATURHOUSE. Spočívá v osobním výživovém poradenství zdarma, dlouhodobé spolupráci výživového poradce s klientem a širokém sortimentu exkluzivních produktů. Zakládá si na vztahu a důvěře, které vznikají mezi klientem a výživovým poradcem.
Porota udělila i další ceny:
Úspěšný zahraniční franchisový koncept: TAB Board
Nezlomná rodinná firma AMSP: Original Beer Spa
Zajímavý perspektivní franchisový koncept: Logiscool
Inovativní nápad ve franchisingu: Contours
Zajímavý franchisový koncept vedený ženou: DOUČOVÁNÍ DOMA