Přemýšleli jste někdy nad tím, že se pustíte do podnikání, ale báli jste se začátků, které jsou mnohdy komplikované a mohou skončit neúspěchem? Pokud nemáte nápad na produkt nebo službu, nabízí se franšízing, který podnikání výrazně zjednodušuje.
Značka Coffeeshop Company, která je zastoupená ve 28 zemích světa,
nyní hledá nové franšízové partnery.
Co si přesně představit pod pojmem franšízing?
Jedná se o podnikání s pronajatou značkou někoho jiného. Jak to celé funguje? Podnikatel si založí podnik a od franšízora získá licenci. Franšízor mu poskytne návod k podnikání a určí podmínky.
Podnikání je pro partnera velmi výhodné, poskytuje mu totiž snadnou cestu k vlastní firmě bez nutnosti vymýšlení obchodní strategie, testování produktů a podobně. Podnikatel následuje jen to, co už dobře funguje jinde.
Franšízing se může poměrně snadno proměnit v milionový business. Ostatně tento úspěšný koncept je spojený například se společností McDonald´s, která se může pochlubit jednou z nejvyšších ziskovostí na světě. Na stejném principu fungují i další celosvětově známé značky, například KFC, Subway nebo právě Coffeeshop Company.
Coffeeshop Company: Investujte do kavárny, která vám bude vydělávat
Franšízingový systém Coffeeshop Company se osvědčil napříč celým světem, aktuálně úspěšně působí v 28 zemích zhruba 300 provozoven, z toho 9 v České republice. Otevření kavárny s Coffeeshop Company je více než jednoduché.
Společnost Coffeeshop Company partnerům maximálně pomáhá při rozjezdu nové kavárny a každý koncept tvoří individuálně pro danou lokalitu. Pomůže vám najít vhodnou lokalitu, připraví finanční plán podniku, vyjedná s pronajímatelem vhodné nájemní podmínky, zajistí architektonický návrh, postaví novou kavárnu na základě mnohaletých zkušeností a najde a vyškolí nové kolegy.
Kromě toho také Coffeeshop Company pomůže s návrhem lokálního marketingu a do provozu dodá všechny potřebné suroviny. Můžete se tedy spolehnout na stabilní podporu osvědčené značky.
O Coffeeshop Company
- První kavárna byla otevřená již v roce 1999.
- Zosobňuje novou a jedinečnou interpretaci populární tradiční vídeňské kavárenské kultury.
- Kavárnu zásobují prémiovou kávou pouze vybraní farmáři.
- V nabídce kavárny nechybí kromě kvalitní kávy ani studené a teplé nápoje a slané i sladké pochutiny.