Skip to main content
Domovská stránka » Podnikání » JAK PODNIKATEL KE ŠŤASTNÉMU ZÁKAZNÍKOVI PŘIŠEL
  • Podnikání

    JAK PODNIKATEL KE ŠŤASTNÉMU ZÁKAZNÍKOVI PŘIŠEL

    Zdroj: Adobe Stock

    Budíte se někdy zděšeně během noci kvůli nesplněnému úkolu z vaší práce? Zapomněli jste třeba na schůzku či neodeslali podklady kvůli velkému shonu a chaosu na pracovišti? „Pozdě ale přece,“ říká se. V podnikání vás však takové „pozdě“ může stát klienta. Poznáváte se v tom? Máme pro vás řešení.

    Malé a střední podniky mají sice nižší čísla v řadách zaměstnanců, ale zato se pyšní elánem a zápalem pro to vybudovat tzv. lovebrand, který si získá srdce zákazníků. S tím se snoubí i motivace značku podporovat a stát se klientskou stálicí, což ale vyžaduje velkou snahu a neoblomnou vytrvalost.

    CRM systém ve velké míře ulehčí vaší krátkodobé i dlouhodobé paměti. Software totiž uchovává všechna zadaná data související s klientem.

    V pohádkách princové dobývali srdce princezen chrabrými činy a gentlemanskými gesty. O to samé usilují i firmy, které se svým chováním a jednáním snaží dobýt srdce zákazníků. Příkladem z praxe může být například schopnost naslouchat, chodit včas na schůzky nebo si pamatovat zdánlivé drobnosti o klientovi. Dokud je zákazníků hrstka, možná si vystačíte s tabulkou nebo poznámkami v diáři. Jakmile se ale začne klientela rozrůstat, mohlo by být evidování těchto informací náročné a chaotické pro vás i kolegy. A právě proto byste měli používat CRM systém.

    CrM
    Zdroj: archiv Anabix

    Tento nástroj velkou měrou ulehčí vaší krátkodobé i dlouhodobé paměti. Narozdíl od nás CRM systém na nic jen tak nezapomene, a efektivita vaší práce poroste strmě nahoru. Software totiž uchovává všechna vámi zadaná data související s klientem. Můžete si ho představit jako encyklopedii, jejímž autorem jste vy a váš tým. Schraňovat zde lze informace o plánovaných schůzkách, důležitých termínech či výročích, ale i např. jméno domácího mazlíčka vašeho klienta. CRM systému můžete prozradit cokoliv, co je pro vás relevantní – a později jako když najdete.

    Takto nabitá databáze zbaví informačního zmatku kohokoliv, kdo si s ní podá ruku. Každý „povolaný“ kolega získává možnost nepřetržitého přístupu k potřebným informacím – ať už bude jeho „bojištěm“ stolní počítač, přenosný notebook či chytrý telefon. CRM systém si s sebou můžete vzít zkrátka kamkoliv.

    Skvělým parťákem do kapsy může být například český online CRM systém Anabix, který se zaměřuje zejména na malé a střední firmy. Na trhu funguje už 12 let. Být to člověk, procházel by v této době pubertou. Tu však Anabix přeskočil a rovnou dospěl ve skvělého pomocníka, který velmi dobře ví, jak pečovat o zákazníka, aby se cítil jako v bavlnce.

    Customer relationship management
    Zdroj: Adobe Stock

    Kromě evidence informací o klientovi, potenciálním zájemci nebo obchodním partnerovi, oceníte i možnost zrcadlit data vepsaná do webových formulářů, možnost napojit e-mailovou schránku nebo automatizovat opakující se úkoly a procesy zakázek. Prostředí systému je navíc k dispozici v češtině, slovenštině, angličtině a španělštině. Vhod přijde i možnost konzultací a podpory přímo v českém jazyce, stejně jako informacemi nabitá znalostní báze, která zodpoví leckterý zvídavý dotaz.

    Neváhejte si vyzkoušet přínosy Anabix CRM na 30 dní zdarma. Domluvte si online schůzku a nechte si ukázat, jak může systém prospět právě vašemu podnikání.

    Next article